Välkomna in och forska.

Idag är store A sjuk.
Väldigt väldigt väldigt FÖRKYLD.
Han sitter insvept i sin morgonrock och tycker SYND om sig själv.

Tyvärr kan han inte sitta och tycka synd om sig själv på sitt rum, för det är en sanitär olägenhet.
Hans rum skulle kunna användas inom medicinforskningen.
För att testa nya ASTMApreparat och så.

Jag har lovat att sanera en del på hans rum om han:
-Plockar ihop sina sunkiga strumpor och kalsonger som ligger överallt på golvet.
-Bäddar till sin säng, så att man slipper trampa på lakanet som ligger över halva mattan.
-Öppnar sin fönster så att jag kan ANDAS där inne.

Men tyvärr. Han kan INTE göra detta. För han är så FÖRKYLD.

Så alla ni som jobbar med ny forskning om och med ASTMA
 Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken underbar blogg! Har suttit och skrattat en lång stund särskilt åt store A - har tre såna så jag vet precis hur det är. Hoppas han blir frisk och kan börja städa snart... :)

2008-05-30 @ 12:33:34
URL: http://lantliv.bloggsite.se/
Postat av: Anonym

Ja, det hoppas jag med. ; )

2008-05-30 @ 18:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0