Tisdagens TV-tablå.

Vad jag INTE ska se på TV ikväll:

Jag ska INTE titta på 4:ans "dokumentär" om den försvunna Madeleine McCann.

-Varför skulle jag vilja SPEKULERA i vad som hänt?
-Varför skulle jag VILJA se förtvivlade föräldrar på TV?


Jag ska INTE titta på 3:ans "Du är vad du äter".

-Jag VET hur man går ner i vikt: Ät mindre och rör dej mer.
-Jag vill inte förfasas över tjocka människor som blir nypta i magen av Anna Skipper.


Jag ska ABSOLUT INTE se 1:ans "dokumentär"
om Josef Fritzls "mörka hemlighet".

-HUR skulle denna "dokumentär" hjälpa hans offer?
-Varför skulle jag VILJA veta VAD denne psykopat
har gjort mot sin stackars familj?
-Varför skulle jag vilja veta HUR det (i detalj) gick till?
-Blir äcklad över hela program-idén.

Jag mår dåligt av nästan hela TV-tablån idag.
Tänker se Psalmtoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0