Svammel om tops

Kände idag ett stort behov av tops.

Mår riktigt dålig om jag inte topsar mina öron hela tiden.

Visserligen hade vi tops hemma, men de var LÅGkvalitativa.
Billiga skräptops som jag köpt på torget.
Och så har ju barnbidraget just kommit, och vadå HAR tops?, jag klipper till och köper NYA tops.

Glatt traskar jag och I och lilla A iväg till ICA.
Jag är glad och känner mej rik, här ska shoppas tops!

På ICA hittar vi inga tops.
Tyvärr.
Vi springer omkring, och I och lilla A har varsin liten kundvagn och allt känns inte riktigt lika kul som förut.

I och lilla A springer väldigt fort med sina små kundvagnar och kör på en massa sura pensionärer i knävecken.

Hoppsan.

Vi frågar en personal.
-Var finns topsen?
-Tops?????? Menar du bomullspinnar?
-Bomullspinnar....Ok.
(säger inte ALLA människor tops?)

Topsen, förlåt, bomullspinnarna fanns bland babysakerna. Mitt bland blöjor, barnmat och nappflaskor hade butiksplaneraren valt att placera tops.
Varför?

Hur ofta köper bebisar tops?
Och vad ANVÄNDER de det till?

Den som kan ge ett adekvat svar på detta vinner min ask med gamla tops. De är rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0