Stygg och elak

Om du vill vara världens BÄSTA mamma, läs inte detta!
Jag är en elak mamma. Elak och stygg.

#Jag ger inte L. mer pengar till "skol"resan till Göteborg i morgon. Skolresan är en fucking NÖJESresa.
Med skolkompisar.
Mina pengar är SLUT.

#Jag TVINGADE Stora A att spela match ikväll.
Stora A ville hellre chilla framför TVn.
Är man med i ett lag så ÄR man.

#Jag tog INTE fram lera eller vattenfärger eller klister eller NÅGOT som helst material att "skapa" med till lilla A ikväll. Trots gråt.
Jag orkar inte. Jag vill surfa på FL.

#Jag sa till I att han minsann också är en "bajskorv".
I gråter fortfarande.
Får bara barn säga taskiga saker?

Nu tänker jag fortsätta kvällen med att INTE stryka, tvätta, diska eller någotsomhelst NYTTIGT.
Min man kan borsta tänder och lägga barn.
Jag ska se Greys Anatomy och därmed kvalar jag också in som
TADA! världens elakaste FRU också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du skriver sanningen. för jag tror att alla gör sånna saker ibland, men ingen vågar erkänna! :)

2008-05-23 @ 20:32:26
URL: http://saraps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0