Min dotters liv är förstört!

Min 17-åring har fått svinkoppor
och hennes liv är FÖRSTÖRT.
Hon kan inte gå UT.
Hon är besmittad och ser FUL ut.

Och det är MITT fel.

Jag får inte riktigt ihop det.
HUR kan det vara mitt fel att hon har fått svinkoppor?

Ringer Vårdcentralen.
Ljuger och säger att hon fått pest och MÅSTE ha pennicillin.
Vårdcentralstanten låter tveksam.
Får iallafall en tid till dottern som YLAR i bakgrunden.

Dottern går till Vårdcentralen iförd solglasögon
så att ingen ska SE henne.

Jag bävar för hennes återkomst.

Men hur kan det vara MITT fel?

Svar:
Jag är Mamman.
Mammor är skit.
Mammor är bara till för att ge en pengar.
Mammor är fula och gamla och pinsamma.
Mammor fattat NADA hur det är att vara 17 år.

ALLT i hela världen är Mammors FEL.

Kommentarer
Postat av: chea

... jag tänker inte ens bemöda mig med att kommentera det där.

2008-05-23 @ 20:47:54
URL: http://liaicentrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0