Äckel-toalett

Går ut på toaletten för att borsta tänderna och ta på mej nattlinnet.
...
Får ett anfall!

Vi är sex personer i familjen.
VARFÖR är det bara JAG som städar våra toaletter?

I och lilla A är undantagna. De är alldeles för minderåriga.
Stora A fyller 14 i år, och L är för sjutton 17!

För att inte tala om mannen.
Han är 38 och BORDE ha lärt sig att fälla upp toalettsitsen.

...
Låter anfallet gå ut över mannen som sitter och sover i soffan (jag HATAR när han sover i soffan).
Mannen lovar att åtgärda problemen imorgon (När, NÄR? På kvällen eller?!).


Med att "åtgärda problemen" menar mannen:
-Att han vill att jag ska vara tyst nu.
-Att han struntar i hur toaletterna ser ut nu.
-Att han tror att jag glömmer vad han säger nu tills imorgon.

Men nej. Jag glömmer inte.
Jag är inte senil.
Däremot ser det ut som om våra toaletter nyttjas av ett gäng senila och rörelsehindrade, BLINDA människor som tror att kiss är fräscht på ett badrumsgolv, och som inte fattar att man SKÖLJER UR BADKARET EFTER SIG när man (mannen!!!!) har tagit ett bad.

Jag kommer INTE att komma att sova inatt.
*AAAARRRHHHGGGG!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0