Slut på duktiga mamman-projektet.

Har lagt ner DUKTIG-mamma projektet för den här veckan.
Mina barn blev så nervösa och undrade vad det var för FEL på mej.
Så det kändes inte helt tacksamt.

Dessutom kände jag mej inte HELT naturlig när jag packade upp den röd/vit-randiga duken ur picknick-korgen, när vi var i Stadsparken. Det var en ANING överdrivet.
Det var INGEN annan i parken som ens hade DUK med sig.


Nästa gång jag känner att jag vill vara DUKTIG, ska jag försöka gå lite mer försiktigt fram.
Vara lite mer LAGOM.
Typ baka bullar och SAMTIDIGT skälla på barnen.

Kommentarer
Postat av: mumari

Haha! Känns igen :D



Hoppas du får en bra vanlig mammadag idag :o)

2008-06-13 @ 09:34:38
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0