Fotjobb.

Efter att ha köpt ett par röda, högklackade sandaletter,
har jag tyvärr blivit lite fixerad av UTSEENDET på mina fötter.
Jag känner nu en ganska stor PRESS att hålla fötterna fina.
Efter att ha låtit fötterna vara som-de-är i 37 år, har jag drabbats av en total fot-hysteri.

Idag har jag och mina fötter ägnat oss åt:

-Ett uppmjukande fotbad (självklart med FOTSALT).

-Lite trevlig fotpeeling för (enl.reklamen)FANTASTISKT mjuka fötter.

-Ett idogt filande med min NYA fotfil.

-Insmörjning av en otroligt bra kräm som förhindrar att mina fötter luktar SVETT.

-Klippning och målning av tånaglarna. Nu matchar mina tånaglar mina nya sandaletter!

-En fotinpackning (ja, det FINNS!) som ska sitta kvar under natten. Med sockor på. En väldigt bra (reklam igen) INTENSIVKUR.

Nu är jag jättetrött.
Det tar enormt på krafterna att hålla på att fixa och DONA så mycket med ett par fötter.
Dessutom ser det ganska töntigt ut med svarta strumpor (med julgranar på) till min klänning som jag har på mej.

Men imorgon när INTENSIVKUREN har VERKAT!
GISSA vem som har snyggaste fötterna?
Behandlade med BOMULLSFRÖOLJA och E-VITAMIN. Det ni!

(Hoppas bara att de röda sandaletterna inte klämmer.
Jag provade dem så hastigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0