Borta från Linnea.

Jag kommer att åka bort från min Linnea i en hel vecka!
Och jag kommer att längta!
Blir det fint väder och vi går och badar, kommer jag att tänka: Det här skulle Linnea också tycka om.
Blir det fult väder och vi åker och reashoppar, kommer jag att tänka: Det här skulle Linnea också tycka om.
Fast egentligen vet jag vad Linnea tycker mest om.
Hon tycker om att vi åker bort och låter henne vara ifred, ensam här hemma.
Och det kommer säkert att bli skönt att få vara ifred. Men jag kommer att längta iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hans

Ville bara säga att jag gillar att gå lång och cykla långt. Jobba fysiskt länge och tungt.

Och då menar jag riktigt långt. Skidor, snöskor och cykel då. Ett sorts missbruk har jag tänkt förut men nyligen insåg jag att nåt med a var inblandat i mitt liv. 44 år nyskild. Intressenat det du skrev om promenader. Längsta jag gått är 8 mil och dan efter direkt på mogonen gick jag några mil igen.

Det håller negativa tankar i schack på nåt vis.

Jag skriver här för annars vet jag inte om du hittar mitt svar.

2008-07-02 @ 18:40:00
URL: http://moonshinefarmer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0